20:02

I dag kom julegaven fra mannen i posten. Noe jeg har ønsket meg, og jeg ble veldig imponert over mannen da jeg fikk bilde av det som ville dukke opp i posten på nyåret (han hadde selvsagt ikke rukket å bestille varene så de rakk frem til jul, men pakke i posten er gøy også i januar..)

Det ene jeg fikk var noe jeg plukket opp i et strikkeblad jeg fikk til bursdagen. Fibersphere er en kule i plast som man kan legge nøstet inni mens man strikker. På den måten triller ikke nøstet bort, og det blir heller ikke fullt av veskestøv når man har det med seg rundt over alt :)


Videre fikk jeg også to sett med pattern keepers. Dette er magneter som man fester på fremsiden og baksiden av mønsterdiagrammet og da virker de nesten som en linjal. På den måten finner man alltid igjen hvor i diagrammet man var da man la arbeidet fra seg. Fikk tips om disse fra bloggen til Pinnehobby.  Mine pattern keepers har den passende teksten "Just one more row". Kjempe gøy!



0 Responses to "Gadgets"

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook