21:02

"Ja, du sitter og venter enda?" - Jeg ror jeg hadde vært rik om jeg hadde fått en tier for hver gang jeg har hørt den setningen de siste ukene. Men vente gjør vi altså. Venter og koser oss (for det meste). Shopper litt og strikker litt og sover endel og løper litt i trapper og tester ut diverse andre kjerringråd som jeg for lengst har sluttet å tro på - men som man likevel forsøker i en blanding av nysgjerrighet og desperasjon :)

Men for å komme til saken. Jeg trenger hjelp!
Jeg begynte for lenge lenge siden å strikke et babyteppe. Garnet kjøpte jeg på tilbud og til min glede oppdaget jeg at jeg akkurat hadde nok og satte igang på teppet med liv og lyst. Nå viser det seg i mildlertid at garnmengden i oppskriften er feil!
Jeg mangler 2 - 3 nøster og garnet er gått ut av produksjon...  (jeg får ikke tak i det mer iallefall. Har til og med forsøkt å kontakte Viking - uten respons)

Bildet er (av latskap) lånt på http://www.viking-garn.no/ 
SÅ.... Har du et eller to eller tre nøster Viking Eddagarn i farge 318 - brun, til overs blir jeg VELDIG TAKKNEMLIG om jeg kan få kjøpe eller bytte til meg så jeg får gjort teppet ferdig.

0 Responses to "Etterlysning"

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook