Denne uken har vi tatt turen over fjellet for siste sommerferiesprell før høsten for alvor slår inn. Her hos svigers er utsikten upåklagelig, og perfekt for ivrige fotografspirer. På det området har jeg enda langt igjen å gå, og bildene viser ikke utsikten og naturen den respekt som fortjenes, men et lite glimt av herligheten får man iallefall.

2010_08_19_5647

I forgrunnen av bildet vises kjekkasgenseren strikket til prinsessens barnehagehøst. Oppskriften er gratis i størrelse 2 år, og resterende størrelser kan kjøpes her. Denne utgaven min er strikket i størrelse 3 år. Garnet er Pickles Baby Merino i farge Mokkabønne. Jeg brukte 218 g til denne genseren, men da strikket jeg ermene noen centimeter kortere enn det oppskriften tilsier. 

2010_08_19_5643

Genseren var passet med litt å gå på så den varer forhåpentligvis hele høsten og hele våren med. Både jeg og prinsessen er svært fornøyd med resultatet ♥

0 Responses to "Utsikt med noko attåt"

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook