I løpet av en uke i Dannmark fikk jeg fullført denne genseren. Mønsteret er hentet fra min favorittbok om dagen Vintage baby knits. På bildet i boka ser genseren ut til å ha perfekt passform, den er virkelig nydelig  - noe som ikke stemmer helt i mitt tilfelle. For det første er halsåpningen alt for stor, eller skuldrene til prinsessa alt for smale, eller en kombinasjon. Genseren sklir iallefall ned over skuldrene rimelig kjapt og fører til at de alt for lange ermene blir enda lengre. Foreløpig ikke en favoritt hos mor, der altså..

Men genseren ser iallefall fin ut, der den ligger på gulvet for å bli fotografert. Prinsessa er på ferie med mormor og morfar - så bilde av genseren i bruk får vi ha tilgode.

Strikket i 200 g merino extra fine hentet fra garnlageret er jo greit - mannen har nemlig fått øynene opp for hvor mye garn jeg faktisk har klart å samle opp her i løpet av 2 år. Så nå må det slankes - jeg skal bare...... først.

0 Responses to "Missvisende markedsføring"

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook