Har lenge tenkt at babyen til Prinsesse Engelina skulle få noen nye klær, MEN jeg hadde ikke tenkt at det skulle skje på denne måten!

Jeg satt på en maskin med diverse ullvask i dag, det går endel ullbodyer om dagen for å si det sånn. og jeg aner ikke hva som har skjedd, men sannsynligvis har jeg i kaoset valgt et lengre program enn ullprogrammet som jeg vanligvis bruker når jeg vasker ulltøy. Uansett.. Vesten som passa Prinsesse Engelina da den gikk inn i maskinen passer når Prinsessa sin baby... HURRA!

Ps. I løpet av en dag eller to kommer det et nytt mønster på en babyjakke. Foreløpig bare størrelse 0 - 3 mnd. Flere størrelser kommer etterhvert :)

1 Response to "Og vips, en ny dukkekjole..."

  1. Anonym Says:

    Slikt skjer. Dukka fekk i alle fall ein kjempefin kjole. mam

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook