Da ungene hadde lagt seg i kveld dro jeg frem garn fra alle husets kriker og kroker og begynte å sortere..

5 timer senere var det endelig system i kaoset.. Deilig! Og tiltross for 3 nyinnkjøpte plastbokser i dag ligger det fortsatt 3 fulle bæreposer med garn i en skuff... På tide å slanke litt?? 

















Garnet er sortert etter tykkelse, og plasteskene er merket med Dymo labels. Så nå MÅ jeg forsøke klare å opprettholde orden en stund...  

5 Responses to "Kaos satt i system"

  1. Lykkelinn Says:

    Åh, det så ut som en herlig måte å tilbringe lørdagskvelden på: Masse garn og masse sortering!! Flink du, og jeg kan tenke meg at du ble enda mer inspirert når du så alt det fine garnet du har? Jeg ender alltid opp med en laaaang lage-liste når jeg rydder sånn... ;)

  2. Linda Says:

    Finfin blogg du har, fant deg gjennom nominajsonen i beste håndarbeidsblogg (velfortjent, må jeg si!).

  3. Stinemorღ Says:

    Så deilig med orden i kaoset!
    Jeg fikk meg også en overraskelse da jeg rydda i alle posene mine med garn før jul... hihihi... Nå ligger de i hyller, skap og kasser slik at jeg skal se hva jeg har. Men jeg har ikke vært kjempe flink med å slanke det ned gitt :)

    Ha en flott kveld,
    klem

  4. Astrid Sømoen Says:

    Digger din kaoskontroll, ble inspirert til en liten ryddesjau.

    Jeg heter Astrid og ønsker å invitere deg på Årets Snelletreff for nettstedet Trådsnella.no. i Oslo fredag 29.april. Et inspirerende heldagsseminar for strikke- og syglade damer.

    Vi har med strikkedronning Tine Solheim og designerne Arne og Carlos + 5 andre designere/gründere.

    Se program og påmelding på www.trådsnella.no, kundeservice telefon 21 50 93 57 (hverdager 8-15). Prisen er kr 695/pers inkl lunsjbuffet, 3 kaffepauser + kakebit. Festmiddag kl 19 kan bestilles også, kr 395.

    Vi har guidet shoppinglørdag (dagen etter) med kart over Oslos garn- og hobbybutikker.

    Håper å se deg på Snelletreffet!
    Hilsen Astrid Sømoen

  5. Anne Says:

    Astrid: Tusen takk for invitasjon til snelletreff! VELDIG hyggelig å bli invitert til et slikt arrangement, men denne gangen passer det desverre ikke..

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook