14:03

For noen uker siden gav jeg meg i kast med en heklet hals. Men da min heklekondisjon er over gjennomsnittet dårlig var valget lett da jeg fikk tilbud om å bytte et par strikkede votter mot en ferdig heklet hals.
Halsen ble lagt igjen hos en venninne, og garn til votter ble med meg hjem. I går fikk mottakeren endelig prøvd den påbegynte votten for å se om størrelsen var riktig. Så da var resten fort gjort.
IMG_3954

Mønster: Mitered mittens, fra Elizabeth Zimmermann's Knitter's Almanac
Pinnenr: 5.5
Størrelse: Dame - justerte mønsteret og la opp 28 m
Garn: 1.5 nøste Drops Nepal

2 Responses to "Byttevotter"

  1. Luna Says:

    Oooooooooo!! Nydelig! Glede meg!!!

  2. Pysselfarmor Says:

    Jag har tittat runt här hos dig och du skapar så fina saker...och tipsar också om var man kan hitta mönstren. Tack.

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook