Disse vottene har jeg hatt lyst til å strikke en stund, og endelig fikk jeg gjort det. Vottene er veldig fine og mønsteret er godt skrevet. Takk til MirreVirre som deler sine velskrevne og populære mønstre helt gratis!

Garnet jeg har brukt er rester etter et prosjekt som jeg skal vise snart - må bare få overlevert til mottaker og ta noen ordentlige bilder først.
IMG_3903

Mønster: The staff mittens, gratis mønster
Størrelse: One size
Garn: 1.3 nøster Drops Nepal
Pinne nr: 5.5

6 Responses to "Staff mittens"

  1. Rock'n'Roll Beate Says:

    Fine! Matcher til halsen også? Vinterfin :-)

  2. Stinemorღ Says:

    Kjempe fine!
    Syns disse vottene blir så flotte å se på. Har tenkt at jeg burde strikke slike, men kommer aldri så langt :)

  3. Anne Says:

    Jeg strikket disse i løpet av en fredagskveld foran tv'en, så det gikk veldig fort når jeg først fikk satt igang :)

  4. Veronica Says:

    Flotte!!:)

  5. Bente Says:

    Så utrolig fine votter! Takk for link til oppskrift. Må testes!

  6. Miriam Says:

    Nydelige votter! Kjempefint mønster :)

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook