22:14

Denne luen har jeg hatt lyst å lage en stund og endelig i går kveld fikk jeg begynt på den. Luen gikk overraskende raskt å strikke/hekle på p 5.5, og i dag tidlig var den ferdig. Jeg er ikke noe luemenneske selv, så mulig denne blir gitt bort etterhvert. Jeg syns iallefall at luen er kjempetøff.

IMG_2863

Oppskriften finnes gratis på bloggen til MirreVirre. Jeg brukte 81 g Freestyle fra DaleGarn til selve luen og ca 50 g til dusken.  

3 Responses to "Stafflue"

  1. Veronica Says:

    Så flott lue!! Spørs om jeg også må prøve meg på denne:)

  2. Anonym Says:

    VELDIG fin lue, anne!
    silje

  3. Anonym Says:

    Veldig fin lue!! Nydelig med flettemønster :) Masse lykke til med det forestående, kan tenke meg det er rimelig spennende! Utrolig kjekt å ha så mye hjemmestrikket klart, du har vært kjempeproduktiv. Jeg er stadig like imponert :)

    klem fra Miriam

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook