Etter noen måneders venting innehar jeg endelig både garn og oppskrift på dåpskjolen jeg har sett ut til nybabyen. Ventingen har på ingen måte vært forgjeves. Oppskriften er spennende og akkurat passe utfordrende, og garnet er nydelig!

(bildet er lånt fra bokkilden.no)

Mønsteret er hentet fra boken Heirloom knitting, en bok basert på Shetland lace teknikker. Den kom til stor glede i posten i går. Jeg håper jeg en gang får tid til å sette meg ned og lese boken fra perm til perm, den virker veldig spennende og inneholder både fine oppskrifter, strikkehistorie og ulike forklaringer. Men enn så lenge har jeg mer enn nok med å lese mønster og strikke.

Innimellom håper jeg å få gjort ferdig litt småting som mangler montering.

0 Responses to "Den som venter på noe godt...."

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook