Det strikkes til den store gullmedalje om dagen - men stort sett bare jule- og barsel gaver som jeg ikke ønsker å blogge før de er overlevert. Både Benjamin og Lukas er klar for å motta gavene, så det gjenstår bare å feste tråder og knapper før de kan overleveres.

En julegave som jeg derimot kan blogge nå er den fra mine svigerbesteforeldre til meg og min mann. Den har vi nemlig vært å kjøpt selv :) I dag har vi hatt barnevakt, og da benyttet vi anledningen til å gå på Galleri Geitodden på Flekkerøya. Vi hadde sett på flere bilder av lokale kunstnere før vi reiste ut, og endte opp med et tresnitt laget av Olga G. Nilsen. Det heter "Mens andre sover". Bildet er stort, 70 x 40 cm og skal henge på soverommet. Jeg tror nok at flere av hennes bilder vil få plass i vår leilighet på sikt.

1 Response to "Julegaver....."

  1. Anonym Says:

    Kjempefint bilde. Dåke e heldig som får slik fin presang. mam

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook