Da var dekketøyskapet endelig ferdig. Det er første gang jeg har pusset opp et gammelt møbel, og møtte på noen utfordringer underveis - men jeg er veldig fornøyd med resultatet. Skapet passer akkurat så perfekt på den nye soverommet vårt som jeg hadde håpet på!!

Soverommet ble malt allerede i august, men dekoreringen og innredningen har gått litt seint etter det.. Vi hadde ingen soveromsmøbler fra før av siden det gamle soverommet vårt hadde innebygde skap - derfor sto jeg helt fritt til å gjøre akkurat som jeg ville. Men det var først etter at jeg fikk dekketøyskapet innredningen av soverommet virkelig startet. Selv om det fortsatt mangler noen detaljer er jeg veldig fornøyd. Soverommet er akkuart så delikat som jeg hadde håpet på.

Sengeteppet på bildet øverst til høyre fikk vi av min bestemor til bryllupet. Det er så nydelig! Bestemor er kjempeflink med håndarbeid, alt blir så ordentlig gjort. Jeg er veldig glad i det sengeteppet, og det passer perfekt på det nye soverommet :)


4 Responses to "Dekketøyskap og nytt soverom"

  1. Anonym Says:

    Å sååååå fint du har fått det. Du er jammen flink. Nett som bestemor :) mam

  2. tingaling Says:

    FLIIIIINK! Jeg kjenner nesten ikke igjen rommet?! Er det tv-stua dere har gjort om?

  3. Anne Says:

    ja, d er den gamle tv-stua.. Veldig fornøyd :)

  4. Elin H. Says:

    Å så flott skapet ble! Min farmor hadde et lignende sånt i ulike brunfarger. Tipper det hadde blitt lekkert også i hvit farge. God idè jeg skal ta med meg! Ha en fin kveld.

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook