Etter å ha leita lenge etter oppskrift på jakke i prematur størrelse tok jeg saken i egne hender og lagde en oppskrift på en jakke. Jakken er forholdsvis enkel å strikke, men krever noe montering.


Oppskriften kan lastes ned gratis HER
Har du spørsmål i forhold til oppskriften: skriv en kommentar så skal jeg etter beste evne forsøke å gi et godt svar!

Jeg blir glad for kommentarer og tilbakemeldinger dersom du har lastet ned og strikket oppskriften.

Due to trouble finding knitting patterns for premature clothes I took matters into own hands and created a pattern for a cute little jacket. The pattern is free, and available for download HERE.

2 Responses to "Mønster til prematurjakken Little Miracle"

  1. Anonym Says:

    Holder på å strikke denne jakken nå :-)
    Hvor lange skal ermene være? Ser ikke at det står i oppskriften...
    På forhånd takk for tilbakemelding! :-)

  2. Anne Says:

    Hei..Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker desverre. Er så lenge siden jeg skrev ned denne, og har ikke sett på den siden. Men mtp hvordan jeg vanligvis strikker ermer regner jeg med at det skal strikkes et par omganger etter siste økning før du feller av.

    Håper dette var til litt hjelp :)

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook