Fredag kveld var vi på besøk hos et vennepar som venter sin første prins i desember. Gutta har ofte gitt oss jenter pes og kommentarer for den evinnelige strikkingen. Men da jeg fortalte at jeg i et svakt øyeblikk hadde foreslått at min mann skulle forsøke å strikke et teppe var responsen overraskende positiv fra den lykkelig ventende førstegangspappa. Før min mann visste ordet av det var han midt oppi en utfordring han vanskelig kunne snike seg unna.

Kriterier:

  • Teppet skal strikkes i ullteppegarn
  • Pinnenummer 6
  • 130 masker
  • Minimum 1 meter langt
  • Det skal være ferdig innen 1. april.

Dersom prosjektet ikke skal bli ferdig, eller noen velger å trekke seg må vedkommende vaske ned ønsket rom hos en av de andre deltakerne..

Flere kommende fedre i vennegjengen har også blitt utfordret, men har i skrivende stund ikke gitt tilbakemelding.

Dette blir spennende, jeg kommer til å følge denne saken i tiden fremover!

Lykke til, gutter (",)

3 Responses to "Guttas strikkechallenge"

  1. Anonym Says:

    jau, då var dei fyste 7cm unna gjort. Ein liten siger i seg sjølv!

  2. Anne Says:

    Ikkje værst! Her jobbes det fortsatt hardt med pinne nr 2. Skjønner du jobberpå spreng for å bli ferdig med teppet før Sneipen kommer?! (",)

  3. Rabalder Says:

    Har 8 cm nå. Dette er faktisk overraskende artig, dog jeg tviler på at det kommer til å overta for Warcraft, som min favoritt hobby.

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook