Siden sist har jeg startet på 3 nye prosjekter og fullført to av dem. Har strikket en hals og et par lange ullstrømper til prinsessa. Begge er strikket i reste-babyull fra Gjesdal. Endte på noe i underkant av 100 g totalt på strømper og hals. Begge oppskriftene er hentet fra Strikk til nøstebarn
Har også begynt på en nydelig kjole designet av Tora Frøseth. Denne er enda ikke ferdig, men gleder meg til å legge ut bilde når den tid kommer :) Kjolen blir kjempe fin!


Forige helg skulle jeg endelig få tid til å fullføre noen av mine mange UFO'er. Blant annet et par tøfler som jeg begynte på for leeeenge siden. Hadde ikke nok garn, men har nå somlet meg til å kjøpe mer. Så da jeg endelig skulle begynne husket jeg ikke hvilken størrelse jeg hadde strikket, tok en råkjangs og bommet! Så da jeg hadde fullført et par tøfler, manglet den som lenge har lagt i kurven med UFerdige Objekter fortsatt partner.. Heldigvis var det nok garn til at jeg fikk fullført begge parene!

Sokkene er strikket etter oppskrift fra Garnstudio, og kan skrives ut gratis her


0 Responses to "Noen småprosjekter"

Legg inn en kommentar

All you knit is love © 2009 | Layout: Jackbook